1 Mayıs 2013 Çarşamba

Mabel Matiz - Şüpheli Şarkının Şairi Sözleri, Şarkı Sözü

Şarkıları Dinle
Mabel Matiz - Şüpheli Şarkının Şairi Sözleri, Şarkı Sözü

çeşmim, çarem, çarmıhım, cümlen kopkoyu bir bıçak sırtında yana yana sevişmeye benzer sihrim, sahim, sarhoşluğum, hücrem kan kırmızı bir güneş batımında üşüyerek sevişmeye benzer gel yetimimden bir kez ısır beni gel yittiğimden savur,tekrar bul beni ben mahremimden bir cam çoçuk yontmuştum sana bir bahar vaktiydi, hamdım titredim dalında duysana şimdi yürekte kuyu kuyuda et kemik ve yaralı yamalı bir çıkrık sesi seni anladık aynı kahvenin köşesinde günlerden pazartesi

2013 Şarkıları Dinle, Şarkı Dinle, Şarkısı Dinle,Şarkı Sözü,Şarkı Sözleri,Müzikleri,Yeni Albümü,Yeni Şarkısı,Mabel Matiz ,Şüpheli Şarkının Şairi ,Sözleri, Şarkı Sözü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder