1 Mayıs 2013 Çarşamba

Mabel Matiz - Aşk Yok Olmaktır Sözleri, Şarkı Sözü

Şarkıları Dinle
Mabel Matiz - Aşk Yok Olmaktır Sözleri, Şarkı Sözü

Çok kararlısın Kalbimi çıra gibi yakmaya niye Duvar çekiyorsam Yanıyorum için için, bitti işim Saklar mı yüreğin yüreğimi İçinin her yerinde Eski kelimeler Döndürüyor başımı Sen söylediğinde Korkular... Arzular.. Nasıl başım dar Bilsen şaşarsın yar Her yerim kördüğüm dolaşık İpin ucunu bul çözeyim Her ayrıntım sayıklıyor Sükunetim deliliğimden Aşk yok olmak diyor biri Yar ben yokum yok zaten Ayyaş ruhum sayıklıyor Her zerrem sende çarpıyor Aşk yok olmaksa şimdiden Yar ben yokum ben de zaten Bin çalıntı aşk tecrübesi bakıyor gözlerime ah Soru soruyorsam tuzağına düşeceğim bana günah Her ayrıntım sayıklıyor Sükunetim deliliğimden Aşk yok olmak diyor biri Yar ben yokum yok zaten Ruhum depremlere gebe Sükunetim deliliğimden Aşk yok olmak diyor biri Yar ben yokum yok zaten

2013 Şarkıları Dinle, Şarkı Dinle, Şarkısı Dinle,Şarkı Sözü,Şarkı Sözleri,Müzikleri,Yeni Albümü,Yeni Şarkısı,Mabel Matiz , Aşk Yok Olmaktır,Sözleri, Şarkı Sözü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder